Gladeeeer

Shoo :-D
Gissa vad som lyste in igenom mitt fönster imorse när jag vaknade? Solen! (Ja, ni läste rätt!) Tjoho, fint väder lagomt till lovets slut :-) Men jag ska inte klaga, inte nu när solen faktiskt kikar fram, på riktigt! Den läste nog mitt blogginlägg igår och tänkte något i stil med "Hon ska inte stråla mer än mig!" Hehe, som ni nog redan märkt så är min humor lite annorlunda. Men jag har Humor iallafall, det är det inte många som har! :-P
Så fort jag bloggat klart för den här gången så ska jag slänga i mig lite frukost och åka moppeploppe till stallet :-)) Nu när det börjar bli lite varmt igen måste hästarna ha vatten ju, så dom klarar sig igenom värmen :-)
Men om jag nu skriver hur underbart det är med solen, varför sitter jag då och bloggar? Gör det för mina bloggläsares skull.
Släng gärna en kommentar innan ni klickar vidare! :-)

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag gillar din humor

2009-08-05 @ 21:28:54
Postat av: Amanda

Alla gillar min humor. Ha-ha :-D

2009-08-25 @ 13:03:28
Postat av: Amanda

Alla gillar min humor. Ha-ha :-D

2009-08-25 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0