hm

jaa, va ska man säga om denna dag då? Kan ju börja med att skoldagen var sjukt seg, trodde aldrig den skulle ta slut. Och jag är nästan klar med matte kapitlet, alla andra ligger på typ uppgift 20 eller nåt. Och det är ca 80 st på kapitlet. Så jävligt chill är det. Behöver inte stressa iallafall :-P
Var några från England och spelade i aulan också. Förutom att jag inte är något vidare fan av fioler och sånt, och dessutom inte kan något alls om det området, så var dom duktiga. Fick höra att åldrarna gick mellan 11-19, så blandat med åldrar var det!

Resten av dagen har även också segat sig fram. Nu vill jag att klockan ska slå läggdags så jag kan sova och vakna upp till en ny dag. Härligt skulle det vara.
Morgondagen kommer spenderas med dammsugaren och dammtrasan, nämligen dags för mig att städa mitt rum. "Tjoho, det var la på tiden" tänker mamma nu. Haha.

/ A

Kommentarer
Postat av: Urmodern

Ja, sista dagarna innan "take off" är olidliga, men håll ut, snart sitter vi i solen!!

2009-08-27 @ 08:24:12
Postat av: Ma

Se upp för alla oidentifierade varelser som kommer fram när du börjar plocka ihop!

Kanske bör vi vaccinera dig mot okända bett innan vi åker...

2009-08-27 @ 18:58:32
Postat av: Ma

Urmodern: Japp, härligt kommer det bli!



Mamma: Nu kände du dig rolig va? :-P

2009-08-28 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0