lögner&svek.

Så sitter man här, trött och förbannad. Jag hatar verkligen människor som säger saker som "Åååh, du är min bästa vän" och "Du är den enda jag kan lita på" när dom ändå inte menar det?! Jamen, ge fan i och säga det då? Jag har gjort något man inte ska göra, men ibland måste få göra. Jag kan inte säga vad, då det finns en väldigt stor anledning till varför. Herregud va trött jag blir, jag är nästan så arg att jag börjar gråta nu. Och det är inte meningen att min blogg ska handla om trista texter med mitt tjat, men just det här inlägget får det bli endast så. För nu har jag fått nog. Det går inte att lita på en viss person. Fyfan säger jag bara. Jag ser fram emot gymnasiet, och hoppas och ber att jag kommer in i Stockholm. Skulle verkligen verkligen vilja lämna Borlänge och dom så kallade "kompisarna" i Borlänge. Dom som vet själva att dom inte gjort något ska inte ta åt sig. Men den personen som har gjort en grej kommer nog veta om det. Annars vetifan vad jag gör. Så förbannad som jag är nu har jag inte varit på länge, och jag skojar inte!

Till personen som kallar sig min 'bästis'.
Det där var verkligen ett jävla svek! Du vet vad jag har gått igenom, ändå gör du sådär och snart kommer du själv sitta i den situationen. Men visst, om du nu tycker det är så jävla kul att bli hotad, så varsågod! Ta för dig bara! Kom inte och skyll på att jag inte varnade dig. För det är precis det jag har gjort. Jag skulle fan aldrig göra något sånt mot dig. Men du gör så, bara för att jag är den där 'snälla' va? Jag som bara sitter där och ler hela dagarna. Nej men då är det ju okej att göra så! Eller hur?! Måste ju vara så du tänker! Har du inget i din skalle eller? Ta åt dig åt allt jag skriver nu, jag skiter i vad du tycker. I snart 2 jävla år har jag fått leva med det där. Säger bara en sak, jag kommer aldrig mer kunna anförtro mig åt dig. Från och med nu ska jag behandla dig precis som du behandlar mig. Fyfan. Jävla svikare.

Kommentarer
Postat av: saga

jag längtar också som fan till gymnasiet. allt har blivit så jävla mycket sämre än det varit. allt suger :( lika bra att klaga på allt, vi kan vara emo tillsammans... emotiderna var bättre liksom. haha sjukt emo jag är <3 men ja..

2009-08-05 @ 20:42:11
Postat av: Oscar

vad ska du gå för linje om du kommer in på gymnasiumet i stockholm?



håller med mycket har förändrats

2009-08-05 @ 21:33:36
Postat av: Amanda

saga: Ja, tänk va skönt att få slippa Klacken och dess elände? Kom så är vi emo! Haha <3



Oscar: Ska söka ljudteknik. dudå? :)

2009-08-06 @ 13:06:25
URL: http://mandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0