moooooooorning.

Nyvaken sitter man här och ser ut som en zombie.  Affe har precis åkt hem, hon sov över här. Vi kollade på film (Torkel i knipa och P.S. I love you) och tjockade oss på godis. Eller kändes snarare som att jag tjockade mig på Affes godis. Haha :-( Men iallafall, Torkel har vi sett mååånga gånger, man får vara barnslig ibland okej? Haha. Och P.S. I love you har jag aldrig sett förut, men grymt bra var den och det kom många tårar! Och inte nog med det, Gerard Butler (Gerry i filmen) är ju så sjukt snygg! Haha :-) Men han är nog ändå hetast i Fantomen på operan, hehe. Aja, kort och lättläst, nu ska jag käka frukost och massa annat.

Puss!
/ A


Kommentarer
Postat av: Oscar

:D

2009-08-09 @ 15:38:52
Postat av: Amanda

va glad du verkar va då :-D

2009-08-09 @ 18:16:45
URL: http://mandapersson.blogg.se/
Postat av: Staffan

Gerard Butler ses bäst i "Rock'n'Rolla".

2009-08-14 @ 10:37:51
URL: http://sporre.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaså, där ser man! Får kika på den :-)

2009-08-25 @ 13:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0