RubriksLös.

Denna bild är typ 5 minuter gammal. Ifall ni ville veta, haha. Jag vet, ni diggar minen jag gör å allt.. He-he.
Iallafall, är hemma från Tansen nu. Vi fiskade kräftor, hehu. Fick upp tre stycken, men den tredje blev tillbaka kastad i vattnet, den var för liten. Men dom andra två var stora iallafall. Stina, misstolka inte. Haha.
På vägen hem åkte vi förbi far min och hämtade upp en dator skärm och hälsade på sjuklingen. Niklas, alltså. Han fick halstabletter, såg ut som att han vart lite gladare då.
När jag kom hem åkte mamma iväg på en gång med Loke på agility, och dom är borta än. Men jag har gjort något ovanligt idag. Håll i er nu.. Jag har bakat! Haha. Kladdkaka för hela slanten vart det. Ujuj va sugen jag var på något ruskigt gott, så plockade ihop lite grejer vi hade hemma och bakade. Den gick att äta, faktiskt. :-)) så nu sitter en stolt framtida bagar Amanda och har kladdkaka runt munnen. Det är ju charmigt det med!
Snart åker jag till Billybus och rider ut med några. Det blir azuuuuM! Hih.

Om en veckan sitter jag i Grekland och proppar i mig fetaost. Den ni!

/ A - the one and only. Haha :-D

Kommentarer
Postat av: Oscar

Snygg bild



Har du inte en bärbar dator? Tränar inte du Agility?

Kladdkaka är så jävla gött!

2009-08-23 @ 16:58:09
Postat av: Anonym

Ja dotra har väl allt

Laptop o nu fick hon en plattskärm till sin andra dator

Hon e bortskämnd helt klart

Kan nog rabla upp en hel del saker mer men de finns nog inte plats för de

Ha de gott lilla hjärtat

Kram Pappa

2009-08-23 @ 22:03:05
Postat av: Amanda

Oscar: Tack och bock! :-) haha jo, en laptop har jag allt. Och nej, tränar inte agility ännu, men det kommer nog det också, så småningom. :-) Kladdkaka är jävligt gott, ja :-P



Pappa: Haha, jaja :-P Desamma! :-)

2009-08-23 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0