så var dagen slut..

Idag har jag hunnit med mycket känns det som :-P Vaknade, gjorde mig iordning och åkte med pappa och Niklas till KV-krogen och käkade. Min frukost bestod av en kebabtallrik :-P Gottgott! Efter det åkte vi och handlade lite och sprang runt på kupolen lite. Sen åkte jag hem och letade fram bikinin och så åkte jag till T och badade :-) Grymt härligt var det, fick pyttelite färg iallafall hehe :-) När jag varit där i några timmar åkte jag vidare till stallet och red ut. På vägen hem när det bara var lite skritt fick mamma rida hehe :-) Hon erkände också att hon gärna skulle kunna köpa häst :-D Fast det är ju det där med kostnader som hindrar allt :-/ Tråkigt nog!

Det var lite kort om min dag, måste byta dator nu hehe :-P

/ A

Kommentarer
Postat av: ma

stelt att komma upp i sadeln, lite ont i rumpan dagen efter. Men KUL, KUL :D

2009-08-10 @ 04:59:42
Postat av: Amanda

hehe :-D

2009-08-10 @ 15:08:54
URL: http://mandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0