Sunshine my dear

Med tanke på det förra blogginlägget tänkte jag att det var dags för ett lite mer gladare och uppiggande!
Idag ska jag upp till stallet och rida Billybus. Känns grymt härligt att få komma upp på hästryggen igen efter dessa 5 veckor som varit. Billy är rund och go, kan inte säga annat än att jag älskar honom mest! :-) Efter stallet ska jag hem, göra mig iordning och så åker jag och mamma till Falun för shopping! Som jag har saknat att shoppa, verkligen STORshoppa! Haha, kommer nog inte bli så mycket, kanske inte ens något med tanke på att pengarna måste sparas till Kreta. Menmen, får se vad man hittar på. Nya skor skulle behövas iallafall. Och en jacka! Får leta runt lite :-)

Nu ska jag gå ut i sooooolen, varmt och härligt som det är nu!
Puss på er!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

bra dag!

2009-08-07 @ 12:24:42
Postat av: Amanda

Oscar: Japp!

2009-10-07 @ 14:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0