1 dag kvar!

Oh, kan ni tänka er?! TOMORROW IS THE DAY! Och det är jätte mycket snö ute, vilket betyder en jätte snöig jul! TJOHO säger jag bara! Toppen!

Sitter just nu och käkar frukost, ovanligt tidigt för att vara jag på ett lov, haha! Men lite variation skadar ju inte..
Om en stund kommer matildus hit och hämtar mig, och då åker vi till tha stall och antagligen åker jag i backen idag igen! Min bebis har ju ett temperament utan dess like och tycker det är skitkul (lite överdrivet kul) att få komma ut i skogen, och det går verkligen hej vilt om han får bestämma! Får se till att hålla i mig ordentligt, om inte annat får jag finna marken intressant. Haha :-)
Ikväll kommer Emma hit! Det kommer bli askalas :-)

Nu ska jag göra mig iordning
Hejdå!

/ A

förresten, grattis till Line som fyllde 15 igår! Och jag glömde skriva det igår, skärpning från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0