13 dagar kvar!

Halloj på er!
Vaknade av att man kallsvettades och mådde illa, min feber hade alltså kommit tillbaka. Jäsiken. Gick upp och klädde på mig, brydde mig inte alls om hur illa jag såg ut och så tog jag bussen hem. Vilken lyckad helg detta kommer bli! Inte alls enligt planerna, tusan också. Ikväll får man glo på idol finalen själv och trösta sig med en chokladbit. Haha, sicken tjurpelle jag är.
Tur att facebook finns, det är där jag sitter och nördar mig just nu, som vanligt :-P

Dagens bild får bli på en grymt fin tatuering med stjärnor, me like!




/ A

Kommentarer
Postat av: P

37.7 hmmmm, Manding du vet väl att ålderdom är visdom! Tur för mig att både originalet och du kopian numera är på bättringsvägen, "FeberKramP :-D"

2009-12-11 @ 23:54:17
Postat av: Amanda

Haha, jaja ;-) Feberkram tillbaka! Fast den är nog inte så febrig längre, haha :-)

2009-12-12 @ 02:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0