3 dagar kvar!

Halloj!
Dåliga uppdaterarN har varit i farten igen.. Har helt enkelt inte haft tid! Finns ju så mycket annat som försigår i mitt liv just nu, så jag tar vara på alla stunder.

Har precis kommit hem från kupolen, har handlat klart allt inför julen så nu ska jag börja rota igenom garderoben efter något man kan ha på sig på självaste dagen! Har mina små ideér, min garderob är ju ganska fullproppad, häh :-) Justeja, en ny (eller en till) garderob önskas! Mina kläder får inte plats, haha :-(

Nu har jag annat för mig, har knappt haft tid alls till att sitta vid datorn. Men ha det bäst!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

garderoben ute vid TV:n då..

Den i påsarna menar jag...

2009-12-22 @ 11:15:40
Postat av: Amanda

Som sagt har jag inge mer plats i garderoben, lär ju göra det bästa av situationen!

2009-12-22 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0