3 december -torsdag!

Idag har jag och Emma kollat på balklänningar! Jäsiken va kul det var :-) Trodde jag aldrig skulle komma därifrån!
Hittade en sjukt fin klänning, så jag och mamma ska kika lite mer på den och så får vi se sen hur det blir. Hoppas på den iallafall, tyckte verkligen om den!

Konstig kväll, började med tv och slutade i tårar. Jag ska inte berätta mer.

Imorgon ska jag skriva ett peppande inlägg som man kan bli glad av. Det har blivit allt för mycket av det dåliga den senaste tiden. Att vara tonåring är nog det värsta som finns, hujedamig!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

kan vara ganska jobbigt att vara mamma till en tonåring också...

Kram

2009-12-03 @ 22:31:24
Postat av: P

Manding, tonåren är en härlig tid fast det är tungt ibland. Tack för ett kanonprat häromdagen, tänkvärt! Carpe diem! Kram P

2009-12-03 @ 22:42:25
Postat av: Amanda

Ma: haha det har jag full förståelse för!



P: Tack själv, har ändrat inställningar om vissa saker vi pratade om, verkligen värt att prata med dig när man har några funderingar, får alltid bra och tänkvärda svar tillbaka!

2009-12-04 @ 10:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0