5 dagar kvar!

Hellu!
Sitter och glor på tv efter en låååång dag. Har sovit hos Emma inatt, och efter gårdagens blogginlägg beslutade vi oss för att basta och bada i bubbelpoolen! Var grymt avslappnande som vanligt att bara ta det lugnt och bada, istället för att vara ute och springa omkring. Lovet som precis har börjat behövs verkligen, skolan tar kål på en. Så detta lov ska jag ta till vara och sova så mycket som behövs. Sedan börjar ännu en termin på Klacken, men det är ju faktiskt den sista! Sen far alla 9or iväg på olika håll.
Har även varit i stallet idag. Var där i några timmar, och jag och Emma raceade runt berget! Det hela slutade med två galna hästar och två andra (jag och Emma) flög i backen. Haha, bjuder lite på det där.

Imorgon ska jag handla dom tre sista julklapparna, sen ska jag till stallet! Har två hästar då, så det blir fina firren!
Ha det bäst

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0