9 dagar kvar!

Halloj! (varför börjar jag alltid med halloj?..)
Idag har jag faktiskt varit duktig och köpt julklappar! Det var på tiden att även jag lyfte baken och tog tillfället i akt att handla. Köpte inte bara julklappar, kollade även på min (hehe) kära balklänning som jag älskar! Håller tummarna hårt, för den klänningen har något visst i sig, tycker jag. :-)

Jag är peppad som en idiot för julafton som i sakta mak närmar sig! Om 9 dagar sitter jag och beundrar stämningen och äter (antagligen) upp rester från dagens feta julbord, mmh. Haha, tur det inte saftade sig i munnen där iallafall.. Menmen, ser fram emot att få spendera tid med min släkt. Och om 10 dagar är jag hos far min, ser fram emot det också såklart! Ska bli skitkul att träffa Chanelle igen, fast det inte var så längesen sist. :-)
Nu ska planera dom sista julklapparna, sen ska jag sooooova! Time to get som beauty sleep.. eller kanske inte. Haha! Måste iallafall stänga av datorn, för mina ögonlock orkar inte hålla sig öppna länge till. Och Pricken har tagit över min säng så får sova på mattan inatt igen! Förstå min ironi där också..

Nog skrivet, vi hörs imorgon!
Godnatt

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0