JULAFTON!

GOD JUL BLOGGEN!
Denna dag har börjat bra, fortsatt ännu bättre och är nu bäst! Imorse bjöds det på brunch, vilket är rena rama drömmen för en matälskare som jag! Den fortsatte i lite julklappsutdelning och jag fick en hel hög med julklappar! Det slutade såklart med en mycket nöjd Amanda :-) Fick ju bland annat en P&L biljett, och hujedamig så glad jag blev över den rackaren! Så hej ett toppen sommarlov!
Nu har jag precis fixat håret och ska snart röra på mig och åka hem till Jeanette! Då blir det mat och fler julklappar, jissesamalia alltså :-) Sjukt härlig jul det har varit hittills! Har faktiskt även varit i stallet och gett en varsin stor påse med massvis med godsaker till Billy och Salomon, dom kommer nog bli runda och fina efteråt!

Nu måste jag kila, julen väntar!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

inte bara hästarna blir runda och fina efter julen..tur att man måste ut med Loke en lång vända varje dag!

2009-12-26 @ 14:27:29
Postat av: Amanda

Haha precis!

2009-12-26 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0