"leksing tills jag döööööör...."

Jao, kan ju säga att denna kväll slutade med en mycket lyckad hockey kväll i Ejendals! Min bästis var inte med och spelade, han är i kanada (tror jag det var?) och spelar för vm (eller nåt sånt.. insatt vettu!). Men det blev en riktigt bra match iallafall, slutade 4-0 till Leksand som spelade mot ,några ganska så sura, Boråsare. Men dom där röda tomtarna får nog ge upp att försöka komma förbi LIF, för dom är serieledarna just nu och kommer stanna där ;-)

Och jag vet att dom flesta som läser inte är ett dugg intresserade av hockey, men nu är det så att jag är det och det är ju faktiskt ens eget val om man vill läsa bloggar eller inte? Am I Right?

Nu är det sex and the city på tv, så ska lämna datorn!
Hejdå

/ A


Kommentarer
Postat av: P

Du har rätt, blogga om vad du vill men synd nog håller du på fel hockeylag :-)

2009-12-30 @ 22:07:12
Postat av: Amanda

Du erkände att leksand var bäst. Det har jag vittne på :-D

2009-12-31 @ 01:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0