nattbloggning

Ni vet när man är sådär överdrivet pigg men ändå skit trött, när man bara vill ut och springa men ändå bara ligga nerbäddad i sängen, när man är riktigt sugen på att dra ut och hitta på något men ändå bara sitta hemma och glo på film? Så är jag just nu. Helt värdelöst. Jag vill sova men ändå inte. Jag vill springa till stallet men ändå inte. Jag vill åka till falun men ändå inte. Och när man sitter och funderar när det ska ta slut, när man äntligen ska bestämma sig för en sak, ja då dyker andra problematiska saker upp! Har knappt fått någon sömn alls dom senaste dagarna, men ändå är jag pigg. Och samtidigt trött. Tur jag inte virrade bort era hjärnor där iallafall! Jag vet knappt själv vad jag skriver, vad jag vill ha ut av denna text. Det enda jag vet just nu är att jag är hungrig, vill rita och gå på spa. Haha, jag är verkligen dålig.
Nu ska jag sluta tråka ut er och röra på arslet och gå ner och ta en nattmacka. Grejen med nattmackor är att dom lagrar sig i magen och eftersom man lägger sig ner direkt efter man har ätit den, då stannar den kvar där den hamnar och vips så har man fått en liten bullmage! Så det är alltså det som kommer hända mig nu, men vet ni vad? Jag bryr mig inte. Jag har faktiskt lärt mig att man ska acceptera hur man ser ut, och vara nöjd med sig själv. Ingen är helt perfekt, och ingen kommer bli det heller! Trots detta argument är man fin som man är. Och det kan ingen förneka :-)


Justeja, nattmacka var det. Synd att jag alltid ska börja predika om något. Hum.

/ A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0