nu känner jag mig rund och go'

Har precis kommit hem och bytt om till mina nya efterlängtade pyjamasbyxor. Ja, jag är en riktig sucker när det gäller pyjamasar, skulle kunna leva i det för resten av mitt liv. Jag vet att ni carefacear det, och lägger det i er brybox. Så äre.
Har ätit hela dagen, och jag är hungrig än? Det måste vara något fel på mig alltså. Tacka gud att jag har stannat i vikten (haha, jag och mina tankar alltså..) annars hade jag bokstavligt talat rullat fram nu. Har fått en hel del chokladaskar och chokladkakor, så jag har något att mumsa på ikväll! Efter denna långa dag ska vi nämligen avsluta på gammalt hederligt vis, spelkväll! Haha, i denna familj är sällskapsspel ett måste, annars kan man nästan utesluta sig själv. Skämt å sido.
Har även fått mina alldeles egna kaffemuggar! TJOHO säger jag bara, nu jäsiken blir det kaffe för hela slanten! Kalaaaaaaaaas!

Nu ska jag börja fundera på bättre tider, måste även packa. Ska ju till far min imorgon och fira jul med honom, Annelie, Nickepö, Chanelle och Tobbe! Fina fisken blir det, så nu ska jag göra något av mitt liv. Häh. Ha det bäst, så hörs vi imorgon.

Pusshejs!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0