Sthlm horse show!

Nuu kommer bilderna från helgen! Vet att jag har varit sjukt seg med att uppdatera o.s.v, men har inte haft tid helt enkelt!


Haha globen! Kan ju inte åka till Sthlm utan att ta en turistbild?


Scenen


Och siddu, så började allt tillslut!





Bland det finaste jag sett!




Sen äntligen byggde dom upp hoppbanan!




Malin Baryard








Gryyymt fina!



Sen fick dom för sig att hoppryttaren skulle hoppa över snubben bakom med vagn.. Han flög över och jag hade ont i magen. Fint :-)


mormor var på hugget iallafall! Haha :-D


Fyrspannstävling! Ingenting för mig kan vi ju konstantera.. :-P


Det bästa på hela showen! Det mest fantastiska jag sett, rekommenderar!





Söta små shettisar hoppade fram ur julklappar, haha :-)




"Mormor, det ser ut som ett happy meal!"

Bra humor finns det ju också ;-)


Kaffepaus blev det även gott om!

Laddar inte upp nå fler bilder, har runt 1000 st haha :-) men detta får duga för denna gång!

Nästa blir hästshowen i Göteborg och såklart Sthlm nästa år igen, haha ;-)
Sjukt bra helg iallafall, det bästa jag varit på :-) Värt!

/ A

Kommentarer
Postat av: Annelie

WOW, det ser verkligen häftigt ut! Vilken upplevelse att få sitta där o titta på alla snygga o duktiga hästar o ryttare!



Något att bära med sig i livet som ett roligt o spännande minne.



Ps, fina kort Ds.



Kram

Annelie

2009-12-02 @ 05:20:35
Postat av: Amanda

Verkligen! Var sjukt roligt, tycker att alla hästintresserade borde åka och kolla, verkligen värt! :-)

2009-12-02 @ 15:23:36
Postat av: Urmodern

Du lovade ju att inte lägga ut..... Men kram ändå och tack för en riktigt kul helg!!

2009-12-04 @ 07:58:40
Postat av: Amanda

Haha, jag sa ju att den bilden skulle upp ;-) Tack själv, hade grymt roligt!

2009-12-04 @ 14:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0