There's times when you just don't have the time ..

Hellu!
Är väl medveten om att mitt bloggande inte varit något vidare dom senaste dagarna. Har annat för mig, som jag nämnt tidigare!

Kollar runt på internet efter olika festivaler som kommer vara 2010 och vilka som kommer, om jag inte ser helt fel så kommer det kommande året bli ett jäkla festival år! Babyshambles kommer till Sverige i år igen till Arvika, det betyder att det är fett värt att gå. Jag menar, kungen him self är ju frontfiguren, då är det ju faktiskt nästan ett måste? Och stagedive day out har inte kommit med någon information än, men hoppas och håller tummarna på att det även går -10! Inte nog med detta, i sommar är det the voice, den är det redan bestämt att man ska gå på. Nu har jag struntat i det fullständigt i 2 års tid, så vad är det man säger? Tredje gången gillt!
När jag ändå är i farten kan jag ju berätta att jag även är sugen på Metaltown och Sonisphere. Hujedamig alltså, låter som att jag försöker verka rik eller något, men kan snabbt få er på andra tankar och konstantera att så är verkligen inte fallet. Även om jag önskar att det var så. Men om några år, då ni ;-) Fast då kommer ju jag vara den som hjälper till att fixar ljudet, så jag får ju gratis. Hmpf. Haha!

Förutom att det är bestämt med the voice har jag ju faktiskt kära Peace&Love kvar! Som självfallet är ett absolut måste, om jag får säga min mening. Markus Krunegård och Kent är nog dom två banden/artisten som står högt på listan att se, men då får man ju också observera att alla bandsläpp inte har kommit än.

Nu ska jag fortsätta grina till huset på prärien, usch vilken hemsk serie alltså! Familjeserie var det ja, jo tjena. I den här serien skrämmer dom ju bara ungarna till vettet, ta tillbaka dom gamla programmen va?!
Hm.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0