bu

Ja, med tanke på rubriken till denna bildtext så förstår ni nog hur flummig jag känner mig just nu. Ena dagen går man omkring i huset och är trött, andra dagen springer man runt ute och skrattar och ramlar. Jag tror det mest beror på vädret, faktiskt. Igår var det sol, men regn. Idag var (eller ska man säga är?) det sol, och då menar jag verkligen Sol med stort S! Ujuj sicken lycka, av med jeansen(pyjamasbyxorna ;-P) och på med shortsen! :) Underbart, grönt gräs matchande med en underbar, blå himmel. Ja, ni förstår nog!

Dagen har ju som ni nog märkt mest spenderats ute. Först med Emma och Matilda, sen med enbart Matilda. Vi var även ner till kupolen en vända och kikade på presenter till fröken Emma som fyller ingen-mer- cykelhjälm-ålder på söndag! Grattis i förskott på henne!
Resten av kvällen kommer jag tillbringa med pappa och Annelie. Antaglien blir det spel marathon, haha. Jaja, sånt ska det ju också finnas plats för, eller hur? :)

Ha det gött, för det ska jag! hehe.

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Du vet väl att det finns korta pyjamas-byxor, då behöver du aldrig byta...

2009-07-18 @ 15:50:51
Postat av: Amanda

Ma: Där har du en poäng! Dags för en shoppingtur tror jag. :-P

2009-07-18 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0