i väntan på nya tider..

Just nu sitter jag hos far min med datorn i knät och bara tar det lugnt. Nere spelas yatzy (hm, stavning?) för fulla muggar, och jag, som hatar yatzy, slog inget mindre än (just det) yatzy för en stund sen! Haha, snacka om chockad jag vart, slog två gånger bara och alla 5 tärningar visade 6 prickar var. Jaja, med lite tur kan till och med jag slå till. Hehe.

Nyss var vi ner till Leksand och käkade lite. Gott somf*n var det. Sen har vi även varit på jakt efter en tattootidning idag, som jag ska införskaffa mig imorgon istället, då vi drar oss till Borlänge en vända :) Repotage med Kat von D, tjoho! Det är ju fatiskt ett måste i tidningshyllan. :)

Ha det gött och lev livet!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0