Regn, regn och åter regn

Denna dag regnar det också. Jag är så trött på detta väder så jag tror att jag går i ide under sommaren. Det skulle jag inte ha något emot, haha ):

Har funderat på en sak, det är ju ganska intressant vad kändisar har jobbat med innan dom blev kändisar. Vi tar Gwen Stefani som exempel, vem hade kunnat tro att den modeinspirerade människan har sålt glass för Dairy Queen tidigare i sitt liv? Och Brad Pitt, han har nämligen varit utklädd till kyckling för att göra reklam för den mexikanska resturangen El pollo loco. Hetingen Johnny Depp har jobbat som telefonförsäljare för kulspetspennor. Och så måste vi ju ta ett till exempel, Jennifer Aniston har nog haft det mest oglamorösa jobbet innan skådiskarriären, hon har jobbat som telefonförsäljare, cykelbud och (lite mer "glamoröst") servitris.
Jag menar, när man läser detta finns det ju faktiskt lite hopp för andra människor i världen som strävar efter att bli något stort, så ge inte upp er dröm! :) If you can dream it, you can be it som Elin brukar säga. :)

puss!

/ A

Kommentarer
Postat av: Pa

Innan pappa blev känd så jobbade han som passare i pappersbruket glömde du

Syns imorn hjärtat

Puss o kram

2009-07-11 @ 22:33:52
Postat av: Amanda

Pa: Ojdå, hur kunde jag glömma det? :o Haha :P

2009-07-19 @ 14:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0