Ännu en dag.





Ännu en dag har passerat, och den här dagen har det bara blåsigt och regnat.
Vart tog sommarvärmen vägen?
För bara mindre än en vecka sen låg jag ute i solen endast iklädd bikini och stekte. Vart tog allt det vägen? :(

Idag fick min bror sommarlov, kan ju inte säga annat än att det är grymt fuskigt, en annan får ju liksom vänta tills onsdag nästa vecka. Och det blir nog inte klänningen (som jag fortfarande inte laddat upp bild på) då, utan det blir nog bara vanliga vita shorts och ett randigt linne till. Varför ska man vara uppklädd när det enda man gör är att sitta i aulan och höra rektorn prata+att hon säger samma sak varje år dessutom. Jag ska ju inte stanna kvar efteråt eller så, drar ju bara dit och sen hem igen.

Morgondagen kommer spenderas med skolkören, så blir det sjunga från 08.00 till ca 13.00. Slutar tidigt, så efter det får alla i kören åka hem, underbart. :)
Efteråt åker jag till stallet, ska ta hand om Salomon denna helg, treeevligt! :))

Nu ska jag sjunka ner i sängen med min braiga bok jag har hittat på biblioteket i skolan, haha :)
Ha det gött!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0