En onsdag..

Stina sov hos mig inatt, var meningen att vi skulle tälta men ingen av oss hade någon direkt ork att leta fram nåt att sova på, så det slutade med att vi satt och pratade halva natten och sov inne istället. :)
På morgonen var det bara att kliva upp ur sängen och se glad ut, vi hade ju konfirmation idag också. Så vi åkte dit, och för första gången på konfan satt jag och skrattade så jag nästan dog, haha :P Menmen, skärpte mig efter ett tag, då det där flummiga inom mig försvann.
Efter det åkte jag hem till Truls och var barnvakt. Den här gången var även storasyster Tyra med! Vi spelade fotboll mesta tiden, med en glad Trulle som sprang omkring med en smörgås i handen. Hehe :)

Nu på kvällen kände jag att jag verkligen inte hade någon som helst lust att sitta hemma och dega, så jag tillbringade min kväll i Domnarvet. :)

Nu ska jag sova, ha det bäst alla!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0