.



Satt nyss och kollade runt på google, hittade en bild på stjärnskottet Dakota Fanning. Måste bara säga, gud vad hon har vuxit till sig! Från att vara liten med tandställning som ständigt syntes på alla bilder, till en (näst intill) vuxen modeikon! Så vad tycker ni om hennes look nu för tiden? Hiss eller diss? :) Själv tycker jag om det enormt, så en stor hiss från mig!

Från stjärnor till dagens händelser.
Har inte hänt något speciellt, har ju (som jag nämnde i gårdagens inlägg) sjungit hela dagen i skolan med kören, kan förklara hur det gick med två ord.
Åt helvete.
Haha. Vi sjöng olika melodier, olika texter, rörde på oss för lite, hördes nästan inte, ja allt som går att klaga på! Så skärpning på oss, fast nu är det ju inte säkert att vi är med i kören nästa år.

Nu måste jag tänka på annat.
Goodbye!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0