Halloj.

Två dagar sen jag bloggade senast. Beror på min tidsbrist jag haft.

Idag är det två dagar kvar till sommarlov! Längtar som en tok :))
Igår blev det stallet, och efter det var jag med Matilda, Vea och Albin. Vi kollade på film, 'I taket lyser stjärnorna' och 'Gag'. Den senare filmen skulle föreställa en skräckfilm som "hade allt", men hela filmen såg ut att vara hemma inspelad med vanlig filmkamera+att skådespelarna var grymt usla att spela. Det enda positiva var att det fanns en riktig snygging med, haha :)
Aja, sen åkte jag hem runt 11, och somnade. :)

Var brännbollsturnering idag i skolan. Alla 8,orna mot varandra. För första gången var inte vår klass sämst, haha :P

Jaja, nu måste jag kolla om hunden är kvar på gården.
Ha det gött!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det gick faktiskt ganska bra på brännbollen!

2009-06-10 @ 21:39:27
Postat av: Amanda

Oscar: Ovanligt bra för att vara våran klass, haha!

2009-10-07 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0