HEJ HEJ HALLÅ

Stekande värme, solen som skiner ögonen ur en, ja HALLELUJAH VAD JAG ÄLSKAR VÄDRET!
Gårdagens kväll var övermysig, då satt jag och vovven ute på gården på en filt och jag spelade lite gira, så grymt härligt var det!
Sommaren har precis börjat, och än så länge har sommarlovet inte kunnat bli bättre! Peace&Love gjorde nog susen, det är Borlänges stolthet.
Hittade en snygg bild på Carl Norén från Sugarplum, ingen tröja, hoho. Laddar inte upp den, med tanke på att jag är fotografen+alla som snor bilder. Sånt gillas inte.
Jag har nog fått lite solsting tror jag, jag är sjuuuukt sugen på att krypa ner i soffan och slå på nån film.. Jag menar, när solen äntligen kikat fram ur sitt gömställe, ja då vill jag kolla på film! Är det inte sjukt? Förstår mig inte på mig själv ibland. Nu vart jag sugen på choklad istället. Hm.

Denna dag avslutades med stallet, och Billy, undeeeeeeeerbara ponny, älskar honom! Känner verkligen längtan efter en egen ponny/häst, och ja, vad skulle inte passa fint som konfirmationspresent? Haha, har redan föreslagit en chihuahua, men mamma gillade inte ideén, konstigt nog.. :P
Jaja, nog med skrivandet, här kommer bilder på en svettig ponny rullandes i hagen :)










ren&svettighest_01.


Allt för idag!
/ A


Kommentarer
Postat av: Oscar

KUL!

2009-07-02 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0