M å n d a g s b a r n .




Haha, kom på nu att det kanske märks att jag gillar energi dricka om man tänker på de senaste bilderna jag laddat upp ^^
Men köper man plattor med energidrickor, ja då jäsiken får man allt dricka upp det också! Och det har (tyvärr?) lett till ett litet smått beroende för min del, dricker det ofta, haha :P På bilden syns luggen också, förresten :)

Idag var det först konfirmationen som gällde. Kan förklaras med ett ord. Tråkigt. Jag skojar inte :/ Vi höll på med nån rollspelsgrej där man var en fantasigubbe och så skulle man tillsammans i gruppen hitta på lösningar på problem o.s.v, komplicerat om man varken vill vara närvarande eller är trött. Det började nämligen på morgonen, så det var inte roligt alls. Får hoppas att det blir roligare, ska ju trots allt dit de närmaste 3 veckorna. Hm. :(
Efteråt åkte jag och Stina till sibylla och käkade lite, sen åkte jag hem. Efter en stund kom Matilda och hämtade upp mig, och så åkte vi till Bäckan där vi skulle kika på en som hade en liten 'föreläsning' om western ridning. Verkligen intressant var det, och man vart förundrad över hur duktig man kan vara att lära och kommunicera med sin häst som hon gjorde! Western är ju trots allt mest markarbete, så även ryttaren håller sig på marken. Verkligen värt de 45 minuterna vi fick vara där! Och efteråt kollade vi lite på när några hästar fick komma ut på sommarbete. Man får alltid samma rysning av välbehag när man ser hästar galoppera tillsammans i flock på en stor grön äng. Härlig känsla :)

Nu ska jag nog kolla runt lite och se vad som händer i Borlänge idag, kanske man även kan vara med någon. Så vi hörs :)
och förresten, om 1 vecka smäller det! Peace and Love -09! :D

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0