sommmmmarlov!





Halloj!
Yes, idag fick man sommarlov då, grymt härligt kommer det bli! 10 veckor utan slitgörat i skolan, underbaaaart!
Fick mina betyg idag också. VG i so, svenska, musik och slöjd, G i resten. Duger somfan just nu :)

Idag vart man 500 spänn rikare, satt barnvakt åt Truls medans hans föräldrar var ute och letade efter en bil. 4 timmar spenderades alltså med en glad unge, leksaker och barnprogram! Jaja, jag klagar inte :P
Imorgon ryker nog en stor del av håret också, ska nämligen klippa mig och ska be frisören klippa bort det slitna. Och mitt hår är inte liiite slitet, så antagligen blir man korthårig i sommar. Haha :P

Hoppträning för Eva-Maria i helgen, trevlans!

Kollar också runt lite på festivaler, är sugen som attans på Arvikafestivalen (men SJÄLVKLART kommer konfirmationen och förstör, varför i hela världen valde jag inte vanlig konfirmation som pågick samtidigt som skoltiden?) och Stagedive Day Out :) Åker på det senare iallafall, +att man har ju Peace&Love som är snaaaart :D längtar! Arvika får helt enkelt vänta tills nästa år, sorligt nog med tanke på vilka superband som kommer. KoRn, Depeche Mode, Nine Inch Nails.. You name it, hatar konfirmationen just nu. Haha ):

Lite tidsbrist, så kort inlägg.
Hejdå
/ A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt med lov!



Bra att du är nöjd med dina betyg skulle jag oxå vara!

Vad gör man med en liten pojke i fyra timmar?

Behöver lite pengar i plånboken!

Kanske ses lite på P&L

2009-06-10 @ 21:42:17
Postat av: Svar

Vem skrev kommentaren över? :)

2009-06-12 @ 21:33:58
Postat av: Oscar

Det var jag en pojke i din klass :D

2009-06-14 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0