Sunshine, it's just the way we like!

Underbar dag, verkligen! :) Solen har skinit hela dagen, inte ett enda moln har kommit i vägen och värmen, herregud, höll på att svettas ihjäl i skolan idag, haha :P Kan ju säga att de flesta lektioner fick vi tillbringa ute, så ett stort plus till det!
När skoldagen var slut åkte jag hem och bytte snabbt om till bikini, sen vart det till att ligga ute och steka tills det var stalldags! Lite färg har man fått, och glad som attans är jag för det! :) För det betyder alltså att sommaren verkligen är här snart! Och om 10 dagar är det skolavslutningen, sen loooov i hela 10 veckor, snacka om att man längtar! Peace&Love, Dalecarlia, massvis med sol och bad.. Underbaart! :)
I stallet blev det till att sola lite också, haha :P menmen, nu behöver man inte oroa sig för att vara blekast längre, även om det bara var lite färg man fick. :)

Jaja, nog om det, nu ska jag dra mig mot sängen, time to sleep!
Ha det bäst!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0