This crazy wonderful feeling

Smutsig spegel, JO TACK!



Eftersom jag är så teknisk av mig, så är det här andra gången jag skriver den här texten p.g.a att jag kom åt någon knapp så allt försvann! Sån tur har jag ibland!

Ännu en dag har passerat, och jag känner mig glad och lycklig i hela kroppen! Och pirret i magen blir bara större för varje dag som går, det är underbart att vara kär! Och min gitarr får stå ut med allt har jag kommit på. När jag är t.ex. arg, då spelar jag på den och sjunger ut min ilska, och när jag är glad, då spelar jag och sjunger ut min lycka istället. :) och när gitarren inte räcker till, ja då har man ju alltid block och penna (jag måste vara den enda 15-åringen i hela världen som fortfarande önskar mig block och pennor i paket, haha) så man kan rita ut sin känsla istället :) och har man tur så kan det sluta med ett bra resultat, så farsan får fundera vart han ska ha den intatuerad någonstans, haha :P Hans LIF tatuering vart klar igår förresten, grymt snygg var den! Och vad säger man? Leksand såklart! Hehe :)

Denna dag har bestått av konfirmation och sen stalltjänst! Skulle igentligen ha åkt till stugan nu på kvällen, men eftersom det inte finns tillgång till el så kom jag på att jag kan ju inte platta håret imorgon, när det är midsommar och allt! Haha, låter som en tragisk berättelse av nån fjortis, men plattångshistorien är sann, tyvärr. :P
Menmen, midsommar kommer firas med släkt och vänner på jordens mysigaste plats, Tansen :) Funderar på att ta årets första dopp också, kallt som attans, men någon gång måste man ju våga sig ner i vattnet! Haha, skriver och berättar mer om detta när jag kommer hem på lördag, och p.g.a elen (som ej finns) så kommer det inte bli något inlägg imorgon. Men jaja, ni överlever nog, haha :)
Och förresten, konfirmationen idag var faktiskt helt okej, med tanke på allt negativt ni fått höra om det. Jag kan erkänna att jag faktiskt längtar en aning till måndag, då vi far till enviken på läger. :) rollspel all day long (y'  Kommer nog bli nice, det tror jag faktiskt :)
Skulle byta piercing idag också förresten, skulle byta ut min stav till en ring, men med min vanliga tur (som sagt) så slutade allt med en sprucken ring och en återkallning på staven :P måste bara säga att kirurgisk stål är grymt hårt! Ska ner till cross road så småningom och köpa en ny, men i titan den här gången! Mycket bättre, så det är ett tips till folk som funderar på att köpa piercingsmycken/pierca sig. KÖP I TITAN!

Känns som att jag borde packa och eventuellt städa lite. Mitt rum kan jämföras med ett bombnedslag, så det är behövligt att damma av lite!
Puss på er, ha världens bästa midsommar, för det ska jag! :)

/ A


Kommentarer
Postat av: Oscar

HAHA vilket långt och roligt inlägg!

2009-06-21 @ 14:25:09
Postat av: Svar

haha jaså? :D

2009-06-22 @ 00:49:06
Postat av: Ma

Väntar fortfarande på det ögonblicket när man kan öppna dörren till ditt rum utan att vara rädd för hittills oupptäckta insekter...

2009-06-23 @ 10:56:09
Postat av: Svar

Nu ska vi inte vara elaka mot min husdjur (:

2009-06-24 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0