Hemma igen!

Nu var man hemma igen efter några dagar på kryssning+Tallinn :)
Har varit helt okej, Tallinn var vell ingen höjdpunkt direkt, men kan nog med 100% säkerhet säga att på sommaren är det nog kanon att vara där! Så om någon funderar på att åka dit, åk på sommarn! Bara ett litet tips. :P
Färjan hem var nog roligast på hela resan. Vart mycket spring på alla våningarna på båten, men oj va skoj jag hade! :)
Införskaffade mig en mascara, parfym och red bull, eftersom shoppingen inne i Tallinn INTE var någon rekommendation! Fanns knappast  något man ville ha, så det var lite av en besvikelse :/ menmen, jag överlever :P

På lördag ska jag ner till Stockholm över dagen, min mamma ska nämligen springa marathon loppet! Fattar inte hur man orkar, sträckan ligger på 4,2 mil! Jag nöjer mig med min runda runt älven :P Haha :)
Medans mamma tröttar ut sina ben, ska jag trötta ut mina på ett annat sätt. För mig blir det shopping, shopping, shopping! :D SOM jag har saknat det, har inte haft en riktig shoppingdag på hundra år känns det som :P Och om jag har tur så finns det plats i bilen på väg ner så Matilda följer med! :)) Mycket roligare att ha sällskap än att irra runt i Stockholm själv, som jag har gjort en gång tidigare. Inte kul säger jag bara, haha :P Speciellt när man har 68 i iq och inte hittar någonstans. Jaja :P haha.

Resten av dagen kommer bestå av plugg, tv och mat.
Har en bok recension i svenska som ska lämnas in imorgon så jag kan få veta mitt betyg. Får hålla tummarna på minst ett G iallafall, men i nuläget har jag fått VG på de senaste proven, så jag kan nog känna mig ganska lugn på den fronten :)
Nej, nu ska jag göra klart den och få i mig något att äta, sen blir det Desperate Housewives! :)

Hejdå alla!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vilka var du där med? det låter roligt!

2009-05-29 @ 15:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0