Moppeploppe :)

Denna dag har jag sovit, legat ute i solen (dessvärre tror jag solen inte gillar mig, är fortfarande lika blek, haha :P), varit i stallet, åkt moppe och varit hos mormor och morfar :)
Tankade första gången helt själv idag, haha, fick världens hjärnsläpp när jag skulle trycka på de där knapparna på den där pumpsaken. Jaja, det gick bra iallafall, gjorde rätt tror jag :P haha :)
Käkade middag hos mormor och morfar, grymt gott var det :) imorgon åker mormor till schweiz (stavning? :P) och sen till italien. Hade det inte varit för jobbet hade jag varit grymt avundsjuk måste jag säga! Vem tackar nej till att ligga och steka på en strand i Italien? Inte jag iallafall!

Har börjat funderat lite på det här med hästarna. Ska nog ta ett uppehåll ett tag tror jag. Säga upp min fodervärdsplats och göra något annat, eller 'bara vara'. Jaja, hur det blir med det får vi se. Ska tänka mer på det i veckan, och är jag säker på att jag ska sluta så fixar jag papper och sånt på fredag. Kommer vara jobbigt att lämna billybus, men ändå grymt härligt att inte behöva tänka på stallet så mycket. Så ja, ska ha bestämt mig till fredag iallafall. Och om jag bestämmer mig för att vara kvar så blir det bara något år till, har bestämt mig att sluta tills jag ska börja gymnasiet. Menmen, det återstår att se. Om inte annat står ju stallet kvar, så man kan komma och hälsa på iallafall :)

Nu ska jag sova, sen imorgon ska jag fara iväg till skolan. Har inte varit där på hundra år känns det som, har ju varit sjuk. Men det är nog sig likt, tråkigt nog. Jaja.
Ha det bra!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Verkade vara en bra dag iaf!

2009-06-01 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0