Nya tag.




Efter 2 år med bilddagboken kände att jag behövde prova något nytt, så jag följde strömmen och skaffade blogg! (:

Det är vår ute, och solen står på topp! Me like (:
Funderar på att dra ut med gitarren och lira lite.

Igår var det sjukt trevligt, var med Emma och Matilda. Vi cyklade till statoil och köpte glass! :P
Mumsigt värre.
Sen drog vi hem till Emma och satt där i nån timme, sen vid kvart i 12 åkte jag och Matilda hem.
Tack för en bra kväll! (:

Idag blir det först stallet, ska rida för Eva-Maria :) trevligt trevligt.
Ikväll blir det Vea, Emma, Matilda, Markus (?) och Ralle. :)

Ha det!
/A

Kommentarer
Postat av: P

Manding, jag visste att du är en AIK:are :-)

2009-05-15 @ 21:55:28
Postat av: Amanda

in your dreams Perra :-)

2010-02-04 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0