regn och förkylning.

Hallå!
För en gångs skull kan jag nog erkänna att jag faktiskt tycker om att ligga hemma en hel dag, speciellt när vädret ute är sämre än mig. Det regnar heeeela tiden, och slutar inte! Tråkigt tråkigt. Men igår var borlänge i en slags 'kupol' av två grymt fina regnbågar. Har nog aldrig sett så starka färger på någon regnbåge förut, speciellt inte på 2 stycken! Ingen bild togs, men om man kollar på bilddagboken kan man hitta både den ena och dena andra från borlänge som har bild på det.
Jaja, trots vädret har jag fortfarande en hund som behöver komma ut, så jag ska snart gå ut en vända med honom och eventuellt bli ännu sjukare. Som det ser ut nu kommer jag antagligen inte komma till Stockholm :/ Aja, Stockholm försvinner ju inte, eller det får vi hoppas i alla fall! :P Haha. :)
Såg förresten att 'What about Brian' går på tv idag, snacka om att jag vart glad! :P Har inte sett det på jätte länge, nog för att det är repris, men nu är det ett av världens bästa tv-serier vi pratar om :P

Nu måste jag plocka undan frukost disken, annars blir mamma tokig på mig.
Ha det bra alla!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det låter inte som om att du mår så bra! hoppas att du kan komma till skolan i morgon!



Vad har du för en hund? Lägg upp en bild på den påm Bilddagboken

2009-05-29 @ 15:01:23
Postat av: Anonym

har ju bild på den :P

2009-05-30 @ 23:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0