We don't celebrate sundays anymore.





Idag fick jag verkligen en 'summerfeeling'!
Jag längtar grymt mycket efter sommarlov, Peace and Love, ja, allt som har med sommaren att göra!
Och minnerna från förra årets P&L kommer så fort jag lyssnar på Hardcore Superstars låt 'We don't celebrate sundays'!
Menmen, om jag räknade rätt är det bara ynka 38 dagar kvar till skolavslutning. Grymt skönt kommer det bli :)
Har köpt skolavslutningsklänning också, laddar upp bild på den sen :)

Usch, imorse när jag vaknade kände jag verkligen hur mycket jag inte orkade gå till skolan. Märks att jag iaf har sovit hela helgen :P hehe :) Men de sista dagarna i skolan är faktiskt värda att gå, man får ju trots allt 10 veckors ledighet! :)
Nej, nu måste jag plugga lite till mitt mvg-seminarium på fredag. Önska mig lycka till! :)
Efter det blir det stallet som vanligt :P

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0