17:20

Sen sist jag bloggade har jag städat. Är fortfarande inte klar, haha :-( Har precis tagit undan alla kläder som låg runt omkring, och min garderob är återigen fullproppad. Och då får man observera att andra hälften kläder ligger i tvätten... :-P

Fick veta av Oscar att no provet är flyttat till fredag istället. Känns som att jag kan pusta ut lite, men det betyder inte att jag tänker plugga mindre. Nej, jag tänker fortfarande plugga ikväll :-) Jag ska ha vg, om jag så måste plugga ihjäl mig. Haha. Fast, ett vg inom no kan jag ju nästan bara drömma om.. Men man kan ju få leka med tanken och puscha (stavning?) sig själv lite :-) Trots allt gör jag ju mitt bästa!

Räknade förresten ut mina betyg alldeles nyss. Av 16 ämnen har jag 9 vg,n , och resten g. Känner mig faktiskt lite nöjd, eftersom mer än hälften är vg :-) Men jag har satt upp ett mål att få högre betyg, så på g fronten ska jag försöka gå upp i vg och på vg,n ska jag försöka gå upp till mvg. Är ju så man ska tänka också, hehe :-) Nej men, vg som minst skulle göra susen. Jäsiken va stolt jag skulle vara över mig själv :-) Och har ju vissa ideér och tankar på hur jag ska få högre i vissa ämnen, som bild och musik t.ex. :-)

Nu måste jag fortsätta städa -och för all del, plugga!- men kommer med all säkerhet att komma med ett(några?) inlägg senare :-)

Hejdå på er!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0