19:56

Halloj bloggen!
Denna dag har sett ut på följande sätt;
Först var det skola. Inte varit där på två veckor, inte för att jag längtade tillbaka, men aja. Skolplikt kallas det. Fick förresten veta att jag har vg i nuläget i engelska, eventuellt också i tyska! Duktig tjej, Amanda :-) Men det där med engelskan gjorde min dag, blev glad som tusan hehe :-)
Sen gick (har faktiskt gått både till och från skolan, hurtig -javisst!) jag och Emma hem till mig, käkade lite och drog på vintervantarna och åkte till stalltjänsten! Gick kalas bra, tänk va fort ungarna lär sig hantera pållarna, helt sjukt :-)

Nu måste jag hoppa in i duschen, min mat på café world är klar om cirkus 40 minuter! +att då levlar jag upp! YES! ;-) :-D

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0