Den här kvällens slut blev lyckad

Kunde nästan inte bli en bättre kväll! Haha, ingen kommer förstå min lycka när jag säger att jag är Kat von D,s new BFF (Best Friend Forever) haha, är faktiskt numera vän med henne (for real((!))) Haha :-D Och min andra bästis Ekman-Larsson var ju med på tv idag när dom visade när LEKSAND vann. 2-1, mina pöjkar(gubbar?) är bäst helt enkelt, så är det. ;-)
Ja justeja, sen har det ju fixat sig med massa grejer till balen, planeringen ligger på topp såklart! Jag och Emma kommer vara snyggast, fast det var ju ingen nyhet.. ;-) Haha!
Fick även min mobil påfylld precis, och på tisdag ska jag klippa mig! Längtar verkligen, älskar att göra nya saker med mitt hår :-) Blir att klippa lugg igen, blir så less på att den växer fortare än japaner, ujuj.

Klockan har passerat midnatt kära vänner, dags för mig att dra mig mot sängen. Ska till stallet imorgon som vanligt och jag längtar som en dåre, haha! Är jättepepp på hårdträning med Billy, nu blir det skärpning som gäller! Skol DM blir det nästa år igen också, jag och Matilda var ju riktigt hajja på det förra gången..
Haha

Godnatt på er! Första gången på några dagar jag känner mig lycklig.
och jag har inte rört någon läxbok idag jag är stooolt :-)

/ A

Kommentarer
Postat av: Pa

Ja du dotra säger som du vi Perssons e populära



Kram

2009-11-21 @ 18:30:52
Postat av: Amanda

Det är nåt visst med oss, hm. Haha :-)

2009-11-22 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0