Idag;

- skolan.
Vi hade kör hela dagen. Blanda scenljus och stearinljus och du får resultatet i att folk svimmar och har ont i huvudet. Jag fick förjäkla ont i huvudet och var nära på att svimma. Försökte röra på fötterna så mycket det gick, fick höra att det gjorde så man inte ramlade ihop. Det var nog sant också. Jaja, jag lever och det är vell det viktigaste, eller nåt.

- stallet
Red lektion. Oj vad nöjd jag är och OJ var det syntes att jag och Billsan haft hårdträning dom senaste helgerna! Vilken toppenponny jag har! Kanonhäst, älskar honom haha :-D<3 Blir alltid lika glad när träning får resultat. Fick beröm av Charlotte, det gjorde mig på lite bättre humör idag. Fick även kaffe, det gjorde mig på ännu bättre humör! Ibland går det inte att inte älska att vara i stallet :-) Är faktiskt glad att jag hamnat just där jag hamnat. Dags för egen häst snart kanske, vad säger mammas plånbok om det? ;-) Haha :-)

Tänkte berätta lite om mitt humör och hur jag mår o.s.v. Har ju berättat att skolan tar kål på mig, fast kanske inte att jag även pluggar sönder mig? Varje gång jag är ensam så pluggar jag. Mitt skåp ligger för tillfället i soffan och skriker på mig att bli färdiggjorda. Jag har inte ens läxor, ändå tar jag hem och pluggar, pluggar och pluggar. Någonting i mitt huvud säger att jag inte är tillräckligt bra. Därför blir resultatet oftast att jag sitter med någon bok i ansiktet och överanstränger min hjärna. Nu tänker vell folk "vadå, det är väl bara bra att plugga?" och visst är det ju det, men ibland blir det helt enkelt för mycket.
Men imorgon ska jag vara med Emma. Det blir bra. Emma är bra. Inte bara bra, utan en av mina absoluta bästa vänner, som verkligen vet allt om mig. Och som jag även haft flest upplevelser med. Det handlar även om att finnas till, och är det någon jag finns till för 24/7 så är det henne. Så bra är hon. Nu vet ni, ta vara på era vänner. Dom är guldvärda och det menar jag.

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Ja riktigt bra vänner ska man vara RÄDD om.

Man kan ha många bekanta men få riktiga vänner som alltid finns där för en , både i med- och motgång. En som vet allt om en men tycker om en ändå, det är en riktigt vän det och dom är guld värda.

Så ibland måste man lägga undan läxor och skolarbete och ta hand om sina vänner, de är i långa loppet ÄNNU viktigare än bra betyg.

2009-11-22 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0