tjohej

Halloj!
Istället för att tillbringa helgen med Robin (som för övrigt bara är min vän nu mera..) så spenderas den med Emma!
Igår blev det en stressig fredag, först skola, sen stallet, sen direkt efter det hem till Emma. Vi bubblade i poolen, hejade på Erik och smågrina när Eddie åkte ut. Idol alltså. Varför är hon Reza ens kvar? Usch, ut med henne tycker jag. Svenska folket är lite små konstiga tycker jag.

Nu sitter jag här nyduschad och har knappt ork att röra mig. Snart ska jag ta ut Loke på en promenad, sen blir det (eventuellt) att göra sig iordning och åka på bio med Emma! Trevligt trevligt :-)

Nu ska jag klä på mig ytterkläder, ta med hunden ut och rensa hjärnan lite.

pusshejs!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0