2 dagar senare..

Hej, förlåt för dålig uppdatering! Har inte bloggat på två dagar, det beror mestadels på att jag inte haft tid och när jag väl varit hemma så har jag haft annat för mig. But now I'm back! Haha :-)

Mina ben är helt blå, det ömmar i hela kroppen och jag kan knappt gå. Min (så kallade) kära häst kastade nämligen av mig igår. Ont gjorde det inte, det är bara smärtan som kommer någon timme senare som gör att man lipar. Haha nej, lipa gör jag inte, varför grina när det ändå inte gör saken bättre? Aja, ska ha stalltjänst senare, hur nu det ska gå Får halta omkring i hagen och hämta hästar, kuul.. Inte :-P Äsch, jag överlever.

Måste fixa med annat nu, hejdå på er!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0