hih

tjao, sitter just nu och dunkar på med musik för fulla muggar! Förstår inte folk som inte tycker om musik, ni är konstiga, hallå?! Haha aja, är jävligt shoppingsugen kände jag nu :-P Får se om man kanske tar en sväng ner på kupan imorgon, är ju faktiskt ledig, ;* Haha, hej soooovmorgon! Gött, och nästa vecka är det lov, siddu så fort tiden går. Då kommer nog Robin hit. Jaja, hur det blir med det får vi se, kan ju alltid hoppas att det blir enligt planerna.
Just nu lyssnar jag på Adam Tenstas My cool låt, haha! Inte gammal eller så ;-) Men shit, det är en typiskt låt man nästan glömmer bort. Därför ska jag ta upp den här på bloggen så kan ni lyssna, för det där med att ladda upp låtar har jag blivit en hejare på, haha!



Pussciao, nu ska jag duscha! hih

/ A

Kommentarer
Postat av: Staffan

Öh, va? Inte tycka om musik? Bisarrt, på min ära.

2009-10-26 @ 19:28:00
URL: http://sporre.blogg.se/
Postat av: Amanda

Staffan; Där sa du nåt.

2009-10-30 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0