@ hos mor.

Hejjjje! Haha, tur jag inte känner mig hyper eller så..
Iallafall, har precis kommit hem från älskade Leksand och tatueringsstudion. Dom här två dagarna har varit sjukt roliga, minnesvärda och lärorika! Har fått reda på det jag vill veta om tatuering, och idag fick jag tatuera Eva. haha, läskigt? Det var det. Men kul som f*n! Fast lite smått nervöst att tatuera någon som snudd på är proffs på det där... Menmen, någon gång ska vara första och jäkligt roligt var det :-D Önska att jag skulle varit där hela veckan istället, haha. Nej men, det ska bli intressant att kika vad dom andra yrkerna har att erbjuda, ska ju trots allt vara med och göra tv sändning på lördag hihi, busigt. Imorgon blir det hästar heeeela dagen, himmelriket<3 om jag hittar snubben jag ska vara hos, vill säga. Haha, tur man vet sånt dagen innan ;-)
Och helgen kommer bli as nice, drar till Djurås och så får vi vell se vart jag mer tar vägen? Hihi, hemlis ju.

Dagens låt, och JA JAG TYCKER OM JB. Problem med det? Skit ner dig :-)




pusssssssssss å kräm, haha mysigt. Och förresten, DH ikv, INGEN SOM MISSAT VA?!

/ A

Kommentarer
Postat av: Pa

Hoppas mamma blev glader nu gumman

2009-10-20 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0