huvudvärk&magont ..

.. så ser det ut nu. Har huvudvärk som attans och magvärk. Kan ha att göra med min lingonvecka? Hahah, det där antecknade alla, jag vet.

Har kommit hem från min bebis nyss. Gick jättebra att rida idag, är nöjd till tusen! Kanske blir tävling sista oktober, får prata med folk om skjuts och annat nödvändigt.

Har inget speciellt att skriva mer än att min helg har varit bra och rolig! Och så har jag blivit beroende av fbooks spel, haha! Det är en typisk sak som bara inte händer! Café World heter spelet och går ut på att man ska laga mat och någon annan (i detta fallet, pappa haha!) ska servera. Låter skit kul, eller hur? Inte, haha :-P Men självklart har jag blivit beroende av det.

Nu ska jag spela vidare och vänta på att mamma kommer hem.
Här kommer förresten den absolut bästa låten just nu!




/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0