Seg dag!

Grymt seg dag säger jag bara! Först skola (som aldrig verkade ta slut?) och sen hem för att efter två timmar (som kändes som 5 ..) åka och handla lite smått och sedan åka hem till kusinerna på kalas! Edvin och Alva har ju fyllt år, så det blev ett gemensamt kalas för båda :-)
Tänkte ju att jag skulle ha en pluggar dag idag, men det blev ju lite svårt eftersom ingen lärare ger oss läxor, haha. Lite chill är klacken, trots allt ;-)

Har funderat på det här med gymnasie val också.. Har ändrat mig lite och viljan om skola har gått upp och ner den senaste tiden. Som det ser ut nu kommer det troligtvis sluta med media på Haga, eftersom det oftast blir mycket krångel med bostad och sådant i andra städer. Men det blir ju bra det med, så får man hoppas på Boomtown efter Haga, skulle sitta fint ;-) Fast jag har ju också lite funderingar på Falun, är ju nämligen så att det finns ett gymnasium där som riktar sig till ljudteknik, men det tråkiga är att det är mest inriktat inom radio. Jag är ju mer för musik, så jag skulle vilja hålla på med konserter och annat inom musiken, och inte radio.. Men man får i alla fall sitta vid mixerbord, och det är ju som en leksak för mig, hihi :-D mixerbord+jag=SKOJ! Haha :-P

Pussva!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0