Tidsfördriv!

Skulle du vilja vara längre?
Faktiskt, känner mig väldigt liten, haha :-P
Skulle du vilja väga mer?
Nej
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har någon?
Klart jag skulle :-O
Skulle du vilja dricka dig full just nu?
Nej!

TIO KAN...
Kan du röra på öronen?
Lite, haha! :-P
Kan du slicka dig på näsan?
Japp :-P
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jau
Kan dina föräldrar lita på dig?
Mjodå :-)
Kan du vara på fest utan att dricka?
Absolut
Kan dina vänner lita på dig?
Alltid
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Har redan :-P
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Nja... :-P haha

Fjorton HAR...

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Japp, det har nog alla gjort.
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
Ja :-)
Har du ett syskon?
Japp, en bror!
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom nog
Har du redan tröttnat på de här frågorna?
Nja, mitt eget val att göra det så får vell stå ut :-P
Har du funderat på att någonsin testa droger?
Nej usch nej!
Har du ljugit på någon fråga än?
Nej :-)

Tjugo VEM...

Vem av dina vänner har du känt längst?
Saga :-) 
Vem älskar du?
Dom som står mig närmast
Vem pratade du senast i telefon med?
Benke :-P
Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen?
Marcus, den fattiglappen :-P
Vem är snällast i världen?
Finns många!

Vem vill du prata med?
Ingen aning
Vem vet allt om dig?
Jag själv
Vem kan berätta allt för dig?
Mina vänner

Vem kan du berätta allt för?
Stina
Vem hatar du?
 Hatar ingen :-)
Vad blir ditt namn baklänges?
Adnama
Har du gjort en snöängel i år?
Det har jag nog :-)
Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
Har nog aldrig legat på sjukhus, bara varit där och blivit omplåstrad, haha! :-P
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Nej, men om några år ;-)
Första sporten du gått på ?
Fotboll eller ridning, kommer inte ihåg :-P
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes!
Vad längtar du mest efter till just nu?
Oj, finns mycket.. Men bland annat Peace&Love-10!<3
Hur gammal har du tänkt bli?
mellan 80 och 90 tror jag :-)
Har du haft vattkoppor?
Japp
Vad drömde du i natt?
Kommer inte ihåg :-P 
Vad åt du senast?
En macka
Höga eller låga strumpor?
Beror på kläder i övrigt 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nä jag har tråkigt, som nu :-P
Bikini eller baddräkt?
bikini
Är du mörkrädd?
Nepp :-) 
Riktig gran eller plast?
riktig!
Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt
Godaste drickan till frukost?
juice eller te :-))
Vill du bli president?
Haha nej, skulle bli för komplicerat för mig :-P
Duscha eller bada?
Båda!
Har du gråtit i skolan någon gång?
Haha ja, förra veckan, fast det var för att jag skrattade så mycket :-P
Hur tar du dig till skolan?
Får skjuts, åker moppe, går, cyklar... :-)
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Japp
Sjunger du på toa?
Haha ja :-P
Vilken färg har din jacka?
Har ganska många
Är du höjdrädd?
Nej :-)
Vilket land vill du åka till?
USA! 
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Nåt som pappa sa igår, skrattade hela kvällen åt det :-P 
Vad ska du göra NU?
Kolla om Benke är här snart
Har du sett din bästa vän gråta?
ja
Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Vet inte om jag åt några?
Har du varit med i en rättegång?
nej
Är du polare med grannarna?
haha kan jag inte påstå
Vilka språk talar din mamma?
svenska och engelska, kan nog liiiite tyska också :-P och några ord på thailändska, haha 
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Var nog industrialen
Har du äggat någon?
nej :-P
Har du varit utomlands?
japp!
Var är dina syskon just nu?
i skolan 
Vad var den senaste drömmen du minns?
kommer inte ihåg :-P
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Vad gör du? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0