;-P

haha, såhär lääänge kunde jag klara mig från bloggen ;-) 3 minuter, ohmy :-D haha.
Känner bara för att skriva lite, har ju inte fått skriva nåt här på en vecka ju! tragiskt, hm.

Kan ju berätta vad jag införskaffade mig på kära Grekland;
en Prada väska bara 350 spänn, klart man slår till?!
Louis Vuitton plånbok mhmm, jag är kär i den, for real <3
Fotlänk mest bara för att bli av med mynt, haha ;-)
nån grej till håret samma svar där som fotlänken
Vattenpipa mah' babe <3 lööv it!
tobak till älskling japp, äppelsmak vart det. Ganska äckligt, men fanns inget annat :-P beställer nytt när jag orkar ;-)
Tavla till mamma ingen har vell missat att min käre mor fyllde 40 ? Grattis mamma!<3

Det var nog allt tror jag :-) Va säkert nått mer, men skit samma :-P Nu ska man kolla kläder on tha internet, sen drar jag mig mot sängen ;-) haha.
Pöss!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Tack för en härlig vecka på Kreta och tack för uppvaktningen och den fina tavlan!

2009-09-08 @ 10:31:51
Postat av: Amanda

Ma: tack själv! Minnesvärd resa :-)

2009-09-13 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0