godmorgon!

Är nyvaken och glad, vädret ute är toppen och jag ska vara med och tävla i gymkhana idag i stallet! Haha :-) Fick veta i fredags kväll att jag skulle vara med, men nu är jag pepp på det, så det blir roligt!

Har precis läst lite ur min Chic tidning, och jag måste bara säga att jag älskar deras höstmoden! Färgglatt och tröjor med tryck, precis som det ska vara! :-) Dock har jag någonting emot alla päls kläder. Gillar INTE päls, om jag får uttrycka min åsikt så är päls mord rakt igenom! Så bort med päls, tack!


Kommentarer
Postat av: Ma

Skinn då??? Har bara tagit bort hårstråna...

Tänkte du inte på va

2009-09-15 @ 03:14:35
Postat av: Amanda

Ma: Säg inte sådär! Haha, nu får jag skuldkänslor för dom stackars djuren ju. :-(

2009-09-15 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0