hej hallå

Oj, snacka om att tiden gick snabbt igår! Hann inte sitta vid datorn alls, ovanligt nog. Men aja, nu är jag här igen och nu ska jag uppdatera som jag gjort dagarna innan! :-)
Dagen igår började med skola, sen stallet. Kändes faktiskt bra, vi red dressyr :-) Brukar inte kännas så jätte bra i dressyren, men det gjorde det igår och jag är helnöjd! Efter stallet åkte jag hem till Emma, så hon packade lite och sånt, sen åkte vi hem till mig och så spenderades kvällen framför tv,n. Det var nämligen "What happens in Vegas" på tv, och jag älskar verkligen den filmen! Så sjukt kul, och Ashton Kutcher och Cameron Diaz är faktiskt grymt söta ihop :-P Fast nu vet jag ju att båda redan har en annan, men man kan ju alltid hoppas! Om inte annat kan ju jag ta Ashton, haha .. :-P
Efter filmen började Idol, lika kul som vanligt! Ser fram emot när dom visar från Umeå, då en ifrån Borlänge ska vara med! Spännande, fick veta det av min frisör, haha! :-)

Denna dag kommer jag mest bara ta det lugnt, ska till stallet ikväll och rida och ta in pållarna :-) Skulle egentligen varit med Stina idag, men det får blir nästa vecka istället. :-)

Nu ska jag fixa med annat, nytt inlägg kommer snart, var så säkra på det! Haha :-P

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0